Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2024
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Комп'ютерна графіка

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ “ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА”   УПРАВЛІННЯ КОЛЬОРАМИ ТА ПАЛІТРОЮ ГРАФІЧНИХ ЗОБРАЖЕНЬ ДО ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ № 3 З КУРСУ “КОМП’ЮТЕРНА ГРАФІКА” ПОВНИЙ ТЕКСТ ЗАВДАННЯ 1.Навчитися ініціалізувати графічний режим роботи відеоадаптера з різною кількістю кольорів та певними типами палітри на алгоритмічній мові Турбо-Паскаль. 2.Вивчити основні графічні процедури і функції алгоритмічної мови Турбо-Паскаль для побудови кольорових графічних зображень. 3.Написати програму на алгоритмічній мові Турбо-Паскаль, яка виводить на екран розмальоване графічне зображення. Варіанти завдань брати за вказівкою викладача з таблиці 1. Таблиця 1. N% п/п Варіанти завдань  17.    ОСТАТОЧНА ВЕРСІЯ БЛОК-СХЕМИ АЛГОРИТМУ Процедура PIX 1 2 3 4 5 Головна програма 1 2 3 4 5 6 7 ні так 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 ні 36 так 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 СПИСОК ІДЕНТИФІКАТОРІВ КОНСТАНТ, ЗМІННИХ, ПРОЦЕДУР ТА ФУНКЦІЙ, ВИКОРИСТАНИХ У БЛОК-СХЕМІ АЛГОРИТМУ І ПРОГРАМИ, ТА ЇХ ПОЯСНЕННЯ СПИСОК : GD GM X Y I Color ПОЯСНЕННЯ ІДЕНТИФІКАТОРІВ ЗМІННИХ : GD – характеризує тип графічного драйвера GM – визначає режим роботи графічного адаптера X – координата лівого верхнього кута екрану Y – координата лівого верхнього кута екрану I – лічильник COLOR – змінна що задає колір ПОЯСНЕННЯ ПРОЦЕДУР ТА ФУНКЦІЙ : INITGRAPH – ініціалізує графічний режим GRAPHRESULT – тестує роботу графічного режиму SETVIEWPORT – задає нове графічне вікно SETFILLSTYLE – задає тип та колір штрихування FLOODFILL – штрихує замкнену фігуру за точкою що знаходиться в ній та заданим кольором границі PIX – штрихує прямокутну область екрану суцільно кольором color, де координати лівого верхнього кута екрану задаємо як p=40,q=280 та правого нижнього кута екрану як прирости dx,dy відносно лівого верхнього кута. ОСТАТОЧНА ВЕРСІЯ ПРОГРАМИ Program Lab_3_17; uses crt,graph; var x,y,i,gd,gm:integer; color,c:word; procedure pix(p,q,dx,dy:integer); var x,y,x1,y1:integer; begin x:=p; y:=q; x1:=p+dx; y1:=q+dy; setfillstyle (1,color); bar (x,y,x1,y1); end; begin clrscr; gd:=15; gm:=3; initgraph(gd,gm,''); setviewport(300,100,620,420,true); setfillstyle (1,white); floodfill (0,0,white); color:=black; pix (40,280,250,10); pix (280,130,10,150); pix (40,130,10,150); pix (40,130,250,10); pix (70,160,10,90); pix (110,160,10,90); pix (210,160,10,90); pix (250,160,10,90); pix (70,160,50,10); pix (210,160,50,10); pix (70,240,50,10); pix (210,240,50,10); pix (90,170,10,70); pix (230,170,10,70); pix (80,180,30,10); pix (220,180,30,10); pix (80,210,30,10); pix (220,210,30,10); pix (140,180,10,100); pix (180,180,10,100); pix (140,180,50,10); pix (10,160,10,10); y:=170; for i:=1 to 7 do begin x:=i*10; y:=y-10; pix (x,y,10,10); end; pix (160,30,10,10); pix (140,40,20,10); pix (170,40,20,10); pix (190,50,10,20); pix (200,70,20,10); pix (220,80,10,10); pix (230,90,10,10); pix (240,100,20,10); pix (260,110,10,10); pix (260,120,...
Антиботан аватар за замовчуванням

22.05.2012 17:05

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини